Siteye göz atmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için detayları kontrol edin. Detaylar
Dijital Medya Planlama
Dijital dünyanın kapılarını sizlere ve de firmanıza sonuna kadar açacak olan bir yer ile çalışmanız gerektiğinde; kendinizi ve de iş kimliğinizi bize emanet ederek yerinde bir hareket yapmış olacaksınız. Dijital medya konusunda da pazarlama ve de tanıtım konusunda da üstün yetenekleri ve de fikirleri olan bireyle ile sürdürdüğünüz kampanya ve de çalışmalar neticelendiğinde ortaya danışanlarımızın çok hoşuna giden işler çıkıyor.
İşinizi Dijital Ortama Taşıyın
Kendiniz için ve de işiniz için sosyal medyada, dijital veri tabanında yer almanız gerektiği gerçeğini bir kez daha dile getirmeliyiz. Biz sizin gelecekte ki iş potansiyelinize bile etkide bulunacak bir çalışmayı başlatıyoruz. Dijital medya planlama sizlerin sektör içinde nasıl bir yol izlerseniz başarılı olacağınızı işaret eden bir çalışmadır. Bu çalışma içerisinde kendinizi çok rahat bize anlatabilir, yakın gelecekte ve de uzun vadede iş anlamında kendinizi nerede görmek istediğiniz ile alakalı sizlere bir iş planı ve de tanıtım çalışması çıkartabiliriz.
Dijital Dünyaya Ayak Basın
Dijital ortamlar artık iş sektörlerinin kalbi olmaya aday. Kendi sektörünüz ile alakalı ya da başka sektörler ile alakalı her türlü bilgiye bu ortamdan erişim kolaylığınız mevcut. Erimlerin bu kadar yoğun olması nedeni ile de insanların en çok ilgilendikleri ortamı yani, dijital ortamları sizler için yönetiyoruz. Bu da sizlerin istediğini konuma gelebilmenize yardımcı olacak; iş birliklerini ve de işleri dijital ortamda ki planlamalarımız sayesinde elde etmenizi sağlıyor.
Medya Planlama
Dijital medya planlama ve satın alma süreçlerinde, alışılmışın dışında performans kriterleri belirleyip ve kampanya başarısını bu kriterler üzerinden tanımlayan yenilikçi bir yapıya sahibiz. Markanın strateji ve planlamasını, KPI ve dönemin şartları doğrultusunda kurgulayıp; bu strateji ve planlamayı değişen şartlara göre revizyonlarla sürekli optimize ederek en yüksek performansı hedefliyoruz. Performans odaklı hareket ederken, öncelikle; ülkemiz ve dünyada kullanımı giderek artan ve kullanıcı dostu reklam modellerine ağırlık veriyoruz. Markanın hedef kitlesini, stratejisini ve rakip analizini doğru belirleyip, dijital dünyada en uygun şekilde konumlandırılmasını sağlıyoruz.
Sıkça Sorulan Sorular
-
Mecra seçimi yaparken nelere dikkat edilmeli?
-
Paramı boşa harcamak istemiyorum, ne yapmalıyım?
-
KPI nedir?
-
Big Data Nedir?
-
Dijital dünyada Data’nın Doğru Kullanılması Neden Önemlidir?