
Siteye göz atmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için detayları kontrol edin. Detaylar
Her ay ortalama olarak 1,5 Milyar kullanıcı Youtube’da giriş yaparak 1 saatini video izlemeye ayırıyor. Bu açıdan bakıldığı zaman Youtube’un televizyonlara bile rakip olduğu görülmektedir. Bütün bunlar değerlendirildiği zaman ise Youtube’un vazgeçilmez bir reklam aracı olduğu ortaya çıkıyor.
Dünya genelinde en çok ziyaret edilen video sitesi olan Youtube, her geçen gün daha fazla ilgi görüyor. 2015 yılında yapılmış olan bir araştırmaya göre Youtube ziyaretçi sayısı aylık bazda 15 milyara ulaştığı belirlenmiştir. Yapılan araştırmalar, Youtube’un önemini ortaya koyuyor. Google’dan sonra en çok arama yapılan ikinci platform olan Youtube reklam verenlerin bu alana yönelmesini sağlıyor. Youtube reklamları, Youtube reklam modelleri ve avantajları hakkında geniş bilgiler verdiğimiz yazımız sayesinde Youtube reklamlarının önemini daha iyi anlayacaksınız.
Youtube Reklam Modelleri
Youtube video reklamlarının hedef kitleler üzerindeki olumlu etkisi kanıtlanmıştır. Bu nedenle kısa sürede büyüme hedefi taşıyan markalar, pazarlama stratejilerinin başına Youtube reklamlarını eklemiştir.
Youtube reklamlarınız izlenildiği zaman ödeme yapılır. Videonun ilk 30 saniyesi için YouTube’a ödeme yapmıyorsunuz. Ancak 30 saniyeden sonra izlenildiği kadar ödeme yapmanız istenir. Bu nedenle en doğru mesajınızı ilk 30 saniye içerisinde verirseniz, reklam maliyetini de azaltmış olursunuz. Bu konuda kendini geliştirmiş olan ve gerekli eğitimi alan uzman ekibimiz markanız için en doğru mesajı en etkili şekilde sunmanıza yardımcı olur.
Youtube reklamlarını en doğru şekilde yapmanız için hizmetinize ve markanıza uygun reklam modelinin seçilmesi önemlidir. Kendi başınıza en doğru adımız atmanız çok zordur. Bu nedenle başarılı bir ekip ile çalışmanız, markanızın geleceği için gereklidir. Ekibimiz bu konuda gece – gündüz çalışarak profesyonel hizmetlere imza atıyor.
Firmanızın ürün ve hizmet tanıtımını Youtube reklamları aracılığı ile yaparken kullanmış olduğumuz reklam modelleri hakkında aşağıda geniş bilgiler verilecektir. Bu bilgiler ışığında sizlerde rakiplerinizi geride bırakmak istiyorsanız, bizimle istediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz.
Youtube reklamlarına başlamadan önce müşterinin web sitesi ve sayfa analizinin yapılması gerekmektedir. Yapılan anlizler ve müşterinin beklentileri doğrultusunda çıkılacak reklam modelleri belirlenmektedir. Belirlenen youtube reklam modellerinde kullanmak için tarafımızdan görsel, metin ve video oluşturulmakta veya müşteriden talep edilmektedir. Oluşturulan youtube reklam modelleri, onaylandıktan sonra reklamlar yayına alınmaktadır.
Reklam sürecinin ilk aşamasında müşteriden alınan bilgiler doğrultusunda konum, yaş, cinsiyet, ilgi alanları gibi birçok kriterde hedeflemeler yapılmaktadır. Reklamlarından daha iyi performans alabilmek için 3-5-7 gün aralıklarla optimizasyon yapılması gerekmektedir. Optimizasyon sürecinde devam eden reklamlardan alınan performansa göre detaylı optimizasyon çalışması yapılmaktadır. Doğru kitlenin, yaş aralığının, cinsiyetin ve bölgenin belirlenmesi ile doğru hedef kitleye erişmek amaçlanmaktadır. Maliyeti yükselten reklam modellerinin kapatılması veya yeni reklam modellerinin açılmasıyla süreç devam etmektedir.
Sizin temel aldığınız hedef kitle neyse ona uygun olarak doğru youtube kampanyaları kurgulanır. Alakası olmayan trafiği ya da gösterim sayınızı düşürecek ileri düzey teknikleri kullanmadan, bütçenizin verimli harcayabileceğiniz reklamlar oluşturulur. Hedef kitleniz iyi analiz edilir, site yapınıza uygun youtube kampanyaları kurgulanır. Her mecra ve site yapısı için özel youtube kampanyaları oluşturularak bütçenizin doğru yönetilmesi sağlanır.