E-Ticaret

E-ticaret, 1990’lı yılların ortasından itibaren, internet üzerinden web siteleri aracılığıyla çeşitli ödeme yöntemleriyle beraber ürün ya da hizmet satılmasını sağlayan bir alışveriş yöntemidir.

E-ticaret sayesinde, fiziki ortamda gerçekleşen alışveriş süreci, internet üzerinden de gerçekleşebiliyor. Böylelikle şirketler, sadece belli bir konuma bağlı kalmadan, e-ticaret sitesi aracılığıyla dünyanın herhangi bir yerindeki tüketiciye ulaşarak, ürünlerini satabiliyor.

Online mağazalar, fiziki mağazalara kıyasla daha farklı bir yapıdadır. Kullanıcılar ürünleri internet sitesinden görür, buradaki fotoğraflar ve ürün açıklamaları üzerinden ürünler hakkında bir bilgi sahibi olurlar. Tüketici bir ürünü satın almaya karar verdiğinde, ürünü e-ticaret sitesi üzerinden satın alır ve sonrasında da şirket, siparişi verilen ürün ya da ürünler, tüketiciye kargo ile gönderir. Bu süreçte tüketiciler internet üzerinden kredi kartı, havale ya da kapıda ödeme gibi yöntemlerle ödeme işlemlerini gerçekleştirirler.

e-ticaret

E-ticaretin avantajları nelerdir?

7/24 satış yapma imkanı
Mesai saatlerine ve tatil günlerine bağımlı kalmadan internetten satış yapabilirsiniz
Düşük bütçelerle işinizi kurabilme imkanı
Belli bir konuma bağlı kalmadan satış yapabilirsiniz.
İnternet erişimi olan ve internetten alışveriş yapan geniş bir kitleye ürünlerinizi satabilirsiniz.
Dilediğiniz kadar ürünü sitenizde listeleyerek satışa çıkartabilirsiniz.
Dijital pazarlama çalışmalarıyla e-ticaret sitenizi geniş kitlelere duyurarak, daha fazla kişiye ulaşabilirsiniz.
Sitenizi ziyaret eden kişilere, ilerleyen zamanlarda tekrar ulaşarak, onların tekrar sitenizden alışveriş yapmasını sağlayabilirsiniz.
Süreç daha hızlıdır. E-ticaret paketleri ile hızlıca başlayabilir ve kısa sürede yayına alabilirsiniz.
Mağaza kiralama, dekorasyon, düzenleme vb. gibi zaman alan süreçler yoktur.

e-ticaret
Tasarım

Tasarım

Müşterinin istekleri ve ilettiği dokümantasyonlar göz önünde bulundurularak e-ticaret altyapısına uygun bir tasarım oluşturulur. Oluşturulan tasarım onay için müşteriye gönderilir. Müşterinin yorumu ve revizeleri ile beraberinde ortak bir sonuca varılır ve tasarım kodlama ekibine yönlendirilir. E-ticaret paketlerinin içinde ücretsiz tasarımlar bulunmaktadır. İstenirse hazır e-ticaret paketlerinden seçim yapılabilir.

Kodlama

Kodlama

Onaylanan tasarım profesyonel kod ekibimiz tarafından SEO uyumlu, son trend kodlama alt yapısı kullanılarak yayına hazır hale getirilir. Kullanıcıların siteden kısa sürede uzaklaşmasını önlemek adına, uzun yüklenme süresi en aza indirilir, kırık bağlantılar ve açılmayan görseller var ise yayına alınmadan önce tüm iyileştirmeler yapılır. Demo ürün eklemeleri yapılır. Ürün detay, sepet ve online ödeme aşamaları test edilir.

Teslim

Teslim

Yayına alınacak olan web sitesinin alan adı ve hosting bilgileri tarafımıza iletildikten sonra gerekli kurulum ve ayarlamalar yapılır. E-ticaret paketlerimiz domain adına lisanslı bir PHP e-ticaret yazılımıdır. Açık kaynak kodlu modüller ve şabon dosyaları ile dilediğiniz gibi kişiselleştirebilir, kendi sunucunuzda ömür boyu kullanabilirsiniz. Üstelik, satın aldığınız ana sürüm boyunca güncel dosyaları ücretsiz alabilir, sürekli güncel kalabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Fiber Medya ile e-ticaret çalışmalarına başlamadan hemen önce aklınızdaki bazı sorulara cevap vermek istedik. E-ticaret sürecinde yanlış kararlar vermemeniz adına müşterilerimizden bize gelen sıkça sorulan soruları sizin için derledik.
  • B2B nedir?

    B2B toptan satışlar için kullanılan iş modellerinden biri. İşletmeden işletmeye satış yapılan bu iş modelinde, tüketicilere ürün satışı yapan firmalar, toptan satış yapan firmalardan toplu bir şekilde ürün satın alması yapabilirler.
  • B2C nedir?

    E-ticaretin en popüler iş modellerinden biri B2C’dir. İşletmeler kendi ürünlerini ya da tedarik ettikleri ürünleri, kendi e-ticaret siteleri üzerinden son kullanıcıya satış yaparlar.
  • C2C nedir?

    İnternet üzerinde tüketicilerin kendi aralarında satış yapmaları da C2C olarak tanımlanan bir iş modelidir. İkinci el ürün satışının yapıldığı platformlar bu iş modeline örnek olarak gösterilebilir.
  • Dropshipping nedir?

    Stoksuz satış, farklı tedarikçilerle anlaşarak, onların ürettikleri ürünleri kendi e-ticaret sitenizde herhangi bir stok tutmadan satış yaptığınız e-ticaret türüdür. Bu iş modelinde firmalar, XML ile ürünleri, tedarikçilerin sitelerinden çekerler; ancak kendi siteleri üzerinde satış yaparlar. Ürün sipariş edildiğinde, tedarikçi sipariş edilen ürünü müşteriye gönderir. Burada yapılan anlaşmalara göre tedarikçi firma, satışı yapan firmanın kargo paketiyle de gönderim yapabilir.
Formu Doldurun, Biz Size Ulaşalım!
form
ÇAĞRI MERKEZİSİZİ ARAYALIM