Kurumsal Kimlik

Firmalar, çeşitli görsel ögelerle, farklı kesimler tarafından tanınabilmek, belirli bir imaja sahip olmak ve markalaşabilmek için kurumsal kimliğe ihtiyaç duyarlar. Kurumsal kimlik, bir kurumun ne olduğunu, neler yaptığının anlaşılmasını sağlayan görsel kavramlar olarak tanımlanmaktadır. Bizler tüm sektörlerdeki özel ve kamu kuruluşları için web çalışmaları ve diğer görsel çalışmaları yaparak bu kurumların kısa sürede kurumsal kimliğe kavuşmasını sağlıyoruz.

Kurumsal Kimliğin Önemi

Firmalar, bulundukları sektörlerde markalarının fark edilebilir olabilmesi için kurumsallaşmaya çalışırlar. Bizler Türkiye geneline hizmet vermekte ve tüm sektörlere uygun çalışmalar yapmaktayız. Kurumsal kimliğin varlığı, kurumu doğru yansıtabilmek için önemlidir. Bulunulan sektörde ve hedef kitlede algı oluşturulmasını güçlendirir. Hedef kitle ile duygusal bağ oluşumunu kolaylaştırır. Rakipler ile rekabet etmeyi sağlar ve rekabette öne geçmeye yardımcı olur. Çalışanların kuruma olan bağlılığını artırır. Tüm bunlara sahip olabilmek için bizimle iletişime geçebilir ve firmanız için tüm kurumsal çalışmaların yapılmasını isteyebilirsiniz.

kurumsal kimlik

Kurumsal Kimlik Kavramı İçeriği

Kurumsal kimlik çalışmalarımızın tamamında, firma ile ilgili tüm öğeleri kullanmaya çalışıyoruz. Amacımız firmayı her ortamda öne çıkartabilmektir. Kurumsal kimlik kavramı içerik öğelerini oluştururken, firmanın ürettiği ürünler ve kullandığı tüm ögeler bu kavramın bir parçasıdır. Üretilen promosyon ürünler, kartvizitler, antetli kağıtlar, özel zarf ve dosyalar, reklam ürünlerini kurumsal kavram öğeleri olarak kullanıyoruz. Doğru çalışmalar yapıldığında, bu öğeler firmaların markalaşma ve kurumsallaşmasını hızlandıracaktır.

kurumsal kimlik
Brief

Brief

Kurumsal kimlik oluşturma sürecinde briefle başlıyor ve markanın vermek istediği mesajı net olarak belirleyip ona uygun bir yol haritası çiziyoruz. Markanın iletmek istediklerini nasıl söyleyeceği konusunda fikirler geliştirerek mesajın hedef kitleye en hızlı şekilde nasıl geçeceğini şekillendiriyoruz. Markanın duruşu, ses tonu, markanı eril ya da dişil özellikleri, seçilen grafikler ve renkler gibi kurumsal kimliği belirleyen öğeleri tespit ederek araştırma sürecine giriyoruz. İlgili stratejileri belirledikten sonra müşterimize sunum yaparak üretim aşamasına geçiyoruz.

Üretim

Üretim

Üretim aşamasında öncelikle dosya, antetli kağıt, zarf, kartvizit gibi kurumsal kimlik parçalarından oluşan genel kimlik için çerçeveyi belirliyoruz. Bu şekilde ilk setimizi oluşturduktan sonra müşterimize sunuyoruz. Müşterimizden gelen istekler doğrultusunda düzenlemeler yapıyoruz.

Teslim

Teslim

Size özel hazırladığımız kurumsal kimlik çalışmalarını tüm tasarım formatı ile tarafınıza teslim ediyor, eğer isteğiniz olursa bu tasarımları baskı yaptıracağınız mecralara da gönderiyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Fiber Medya ile Kurumsal Kimlik çalışmalarına başlamadan hemen önce aklınızdaki bazı sorulara cevap vermek istedik. Kurumsal Kimliğinizi oluşturma sürecinde yanlış kararlar vermemeniz adına müşterilerimizden bize gelen sıkça sorulan soruları sizin için derledik.
  • Kurumsal kimlik nedir?

  • Kurumsal kimlik paketi neleri içerir?

  • Fiyatlandırma kriterleriniz nedir?

  • Matbaa hizmetini de sağlıyor musunuz?

Formu Doldurun, Biz Size Ulaşalım!
form
ÇAĞRI MERKEZİSİZİ ARAYALIM