Seo Optimizasyon

Seo işlemleri internet üzerinden bir piyasa oluşması ile birlikte çok büyük bir öneme ulaşmıştır. Seo web sitelerin arama motorlarında en üst sıralarda çıkabilmesi için çeşitli çalışmalar yaparak fayda sağlamaya çalışır. Bu şekilde satış ya da hizmet tanıtımı hedefleyenlerin hedeflerine ulaşması için belli kitleye ulaşmasına yardımcı olmaktadır.

Seo (arama motoru optimizasyonu) giderek önem kazandığı için bu işi yapan da birçok kişi türemiştir. Ancak Seo uzmanlık gerektiren bir alandır. Uzmanlığın yanı sıra deneyimlerle donatılmış olması da büyük önem arz etmektedir. Düşük maliyetlerle büyük getiriler sağlayan Seo yöntemleri uzmanlar tarafından yapıldığında ortaya başarılı ve getirisi büyük bir sonuç çıkacaktır.

seo optimizasyonu

Anahtar kelime: arama motorları tarafından web sitesinin fark edilebilmesi ve üst sıralara çıkabilmesi için anahtar kelimeler çalışması çok önemlidir. Arama motorunu kullanan kişiler anahtar kelimeleri arama çubuğuna yazdığında Google’da tüm web siteleri içerisinde bu anahtar kelimeyi tarayarak siteleri listelemektedir. Ayrıca bu şekilde satış yaptığınız konudaki anahtar kelimeler sizin yaptığınız satışların da artmasına yardımcı olacaktır. Anahtar kelimelerin de olması gerektiği şekilde olması gerektiği oranda siteye yerleştirilmesi uzmanlık gerektirir.

Seo çalışmaları ile arama motorunda öne çıkan kişiler Google reklamlarına oranla çok daha fazla tıklanma şansı vardır. Çünkü arama motorunu kullanan kişiler ilk olarak anahtar kelimelerine yönelik reklam dışı siteleri tıklamayı tercih ederler. Bu nedenle Seo (arama motoru optimizasyonu) işlemleri ile hazırlanmış bir web sitesini bu çalışmalarla arama motorunda öne çıkartmak çok daha fayda sağlayan bir işlem olacaktır. Ayrıca Seo çalışmaları ile birlikte sitenizin daha çok ziyaret edildiği ve sitenin yerini koruduğu istatistiksel olarak da görülmektedir.

seo optimizasyonu
Kelime Analizi

Kelime Analizi

Kelime analizi, süreci sitenizin hitap ettiği sektörle ilgili aranma potansiyeli yüksek olan ve sitenize trafik getirecek olan kelimelerin tespit edildiği aşamadır. Ahrefs, Keywordtool.io, Kwfinder, KeywordShitter gibi araçları kullanarak sektörünüzle ilgili anahtar kelimeleri çeşitli metrikler kullanarak belirleriz.

Sıkça Sorulan Sorular

Fiber Medya ile SEO çalışmalarına başlamadan hemen önce aklınızdaki bazı sorulara cevap vermek istedik. 12 aylık SEO sürecinde yanlış kararlar vermemeniz adına müşterilerimizden bize gelen sıkça sorulan soruları sizin için derledik.
  • SEO Avantajları Nelerdir?

    Ürün ve hizmetleriniz hakkında yüzlerce anahtar kelime bulunmaktadır. Bu anahtar kelimelerin neredeyse tamamı size satışa dönecek ziyaretçileri getirmektedir. SEO, internet pazarlama kanalları içerisinde maliyet anlamında en hesaplı, etki anlamında ise en başarılı olanıdır. Sebebi ise, satışa dönecek ziyaretçinin hangi arama sonrası geleceğinin bilinmemesi ve bu yüzden gelebilecek her anahtar kelimeyi hesaba katarak yapılan bir çalışma olmasıdır.
  • SEO’da kullanılan araçlar nelerdir?

    SEO’da her biri farklı bir sürece hizmet eden birden fazla araç kullanılmaktadır. Bu araçları Deepcrawl, Ahrefs, Ryte, Screaming Frog, Majestic, Search Console, Sitebulb, Ubersuggest, Google Analytics, MFI Checker, ZeoCrawlerKeyword Planner, CognitiveSEO, SEMrush, Similarweb, Ryte, Botify ve Oncrawl olarak sıralayabiliriz. Fiber Medya olarak bu araçları sizin için geliştiriyor, değerlendirmelerimiz sonunda aldığımız verileri ihtiyaçlarınız doğrultusunda yorumlayarak raporlama yapıyoruz.
  • Blog sayfasının SEO’ya etkisi nasıldır?

    Hedef kitle ile samimi iletişim kurmanızı sağlayan kaliteli bir blog sayfası, organik trafik açısından oldukça etkilidir. Bunun dışında site içi link akışını SEO tarafında geliştirerek blog içerikleri ile alakalı ekstra bağlantılar kurulmasını sağlar. Blog içerikleri ayrıca marka bilinirliği ve itibarına da pozitif yönde etki ederek ziyaretçileri satış kanallarına yönlendirme ve paylaşım alarak alternatif backlink edinme konusunda da etkilidir.
  • Başarı garantisi veriyor musunuz?

    SEO çalışmalarının başarısı, yalnızca birlikte çalışılan SEO ajanslarının performansı ile ölçülmemelidir. SEO ajansımızın yükümlülüğü mevcuttaki problemlerin nasıl çözülmesi gerektiğini paylaşmak ve rakip analizi doğrultusunda bir strateji oluşturmaktır. SEO danışmanınızın teknik anlamda değişiklikleri yapmak gibi bir yükümlülüğü yoktur. Danışmanınız teknik sorunların nasıl çözüleceğini belirterek markanın yapması gerekenleri belirginleştirir ve markanın teknik ekibi bu anlamda ne kadar hızlı aksiyon alırsa o kadar hızlı başarıya ulaşılır. SEO çalışmalarınızı yürüten ajansınız sektörünüzdeki potansiyeli görerek hedefiniz olan trafik için sizinle bilgi paylaşabilir ancak başarı garantisi vermesi sağlıklı olmayacaktır.
  • SEO ajansımı hangi kriterlere göre seçmeliyim?

    Dijital pazarlama, sabit ücret analizi yapmak için oldukça komplike bir hizmettir. Size özel analizler çıkararak fiyatlama alabileceğiniz bir ajansla çalışmak bu noktada önem taşımaktadır. Her müşteriye farklı bir planlama yapmak gerektiğinden başarı oranını %100 olarak belirterek garanti veren ajanslarla çalışmanız doğru değildir. Her müşteri için ölçümleme süreci farklılık tanıdığı için işin başından net bir fiyat belirlemek ya da çalışmaya dair net bir zaman vermek sağlıklı olmayacaktır.
  • SEO’yu ne kadar süre yapmam yeterli olur?

    SEO çalışmaları yaptırırken belirli bir süre uygulayarak daha sonrasında ihtiyacınızın kalmayacağı yanılgısına düşmemelisiniz. Google’ın sürekli yenilenen altyapısı ve algoritmaları bir önceki kuralının tam aksi yönünde değişiklik gösterebilir. Yeni gelişmeleri takip ederek sitenizi bu yönde optimize etmelisiniz. Bundan dolayı da çalışmalar sürekli geliştirilir ve doğal olarak zaman konusunda değişimler yaşanabilir.
  • Negatif SEO konusunda nasıl bir yol izliyoruz?

    Doğru bir tespit yapmak kasten ya da bilinçsizce yapılan negatif SEO çalışmalarının en kritik noktasıdır. SEO danışmanı çalışmaya negatif SEO çalışmasına maruz kaldığını düşündüğü web sitesine gelen bütün dış bağlantıları incelemekle başlar. Fiber Medya, bu inceleme sürecini birkaç farklı araç üzerinden gerçekleştirir. Birden fazla araç kullanmamızın sebebi araştırma sürecinde en detaylı bilgilere ulaşarak müşterimize maksimum performans sağlayacak çalışmalar teslim etmektir. Bu araçlar üzerinden gerçekleştirilen analizlerde web sitesinin otoritesini negatif etkileyen bağlantılar tespit edilerek liste haline getirilir ve Google’ın sağladığı reddetme aracı üzerinden paylaşılır. Bunu yapmaktaki amacımız ise web sitemizin otoritesini düşürmek için kasten yapılmış negatif bir çalışma olduğunun ifade edilmesidir. Kısaca Fiber Medya, baştan sona bağlantıların analizini derinlemesine yaparak müşterisine bilgi verir ve bu linklerin Google Search Console üzerinden web sitesi ile ilişiğinin kesilebilmesi için Disavow Links Tool üzerinden reddedilmesini sağlayarak çalışmayı tamamlar.
Formu Doldurun, Biz Size Ulaşalım!
form
ÇAĞRI MERKEZİSİZİ ARAYALIM