Ttnet

Firma Hakkında Bilgi

2006 yılında internet servis sağlayıcısı olarak başladığı faaliyetlerini Türkiye’deki dijital dönüşümün öncüsü olarak sürdüren TTNET, mevcut dijital platformlarının içeriğini daha da zenginleştirirken, e-ticaretten dijital ödeme sistemlerine, içerik bazlı pazarlamadan dijital reklamcılığa kadar bir çok yeni ve farklı iş alanına yönelik uygulamalar da sunuyor.

2013 yılında 6 milyon 330 bin aboneye ulaşan TTNET, fiber abone sayısını da üçe katlayarak bu alanda bir rekora imza atmış bulunuyor.

İş Yaklaşımı

Önümüzdeki dönemde internet tabanlı tüm dijital platformlarda çok daha güçlü bir şekilde var olmaya devam edeceklerini belirten Medya Planlama Müdürü Esin Okutan, genişbant internet pazarını büyütmeyi, yüksek hızlı interneti ve Tivibu’yu yaygınlaştırmayı ve Türkiye’yi en yeni teknolojiler ile tanıştırmayı sürdürmeyi hedeflediklerini belirtiyor.

Kendine özel dinamikleri bulunan telekomünikasyon sektöründe rekabetin çok yüksek olduğunu ve teknolojik gelişmelerin bu rekabeti daha da artırdığını söyleyen Esin Okutan: “Tüketiciler daha yüksek hız, daha fazla kapasite istiyor. Türkiye’de internetin lider şirketi olarak hem daha fazla hız hem de daha fazla kapasite sunmayı ve müşterilerimizin internet tecrübesini sürekli geliştirmeyi amaçlıyoruz. Müşterilerimizin internet deneyimini zenginleştirecek ve farklılaştıracak dijital servisler geliştiriyoruz.” diyor.

Google AdWords Başarı Hikayesi

Yeni yüzü Netta’nın lansmanı için daha önceden de olduğu gibi hem AdWords hem de YouTube kanallarında en yeni uygulamaları kullanmak isteyen TTNET, tüm pazarlama mecraları ile eş zamanlı olarak başladığı kampanyada YouTube Masthead ve Trueview reklamlarını kullandı. TV kampanyası ile entegre bir şekilde yürüttüğü Google AdWords ve YouTube reklamları ile arama sonuçlarında çıkma ve izlenme sayılarını önemli ölçüde artırdı.

Netta lansmanı için hem masaüstü hem mobil cihazlarda YouTube Masthead çalışması yapan firma, aynı zamanda YouTube Trueview reklamları ile tanıtım videosunun yoğun bir şekilde gösterimini sağladı. Google Arama reklamları ile de kampanyayı destekleyen TTNET, Netta’yı çok geniş bir kitleye ulaştırmayı başardı.

Sonuçlar

Google Arama Ağı kullanılarak oldukça yüksek bir arama hacmi ve %23’lük Tıklama Oranı elde edildi.
Masaüstü ve mobil cihazlarda gösterilen YouTube Masthead kampanyası, toplamda 14,5 milyon gösterime ulaştı ve %2,5 Tıklama Oranı ile çok başarılı oldu.
YouTube Trueview ile yaklaşık 4 milyon kişi videoyu izledi. En az maliyetle en yüksek dönüş alınan kampanya Trueview oldu.

Formu Doldurun, Biz Size Ulaşalım!
form
ÇAĞRI MERKEZİSİZİ ARAYALIM