Türk Telekom

Firma Hakkında Bilgi

2008 yılından bu yana Google AdWords reklamlarını kullanan Türk Telekom, yeni telefonu E4’ün lansmanı için hem AdWords hem de YouTube reklamlarını kullanmaya karar verdi.

Lansman için hazırladığı reklam videosunu geniş kitlelere izleterek yeni E4 telefonuna ilgi çekmeyi ve yeni maskotu Tekno Tekir’i tanıtmayı hedefleyen firma, YouTube reklamlarını TV reklamları ile aynı anda göstererek hedef kitlesinin karşısına aynı anda farklı kanallarda çıkmış oldu.

YouTube üzerinde Genişleyebilir Masthead, Mobil Masthead ve Trueview reklamlarını kullanan Türk Telekom, bunlarla birlikte Görüntülü Reklam Ağı’nda Blast kampanyası kullanarak reklam videosunu geniş bir kitleye ulaştırmayı başardı.

Sonuçlar

YouTube Genişleyebilir Masthead kampanyası ile masaüstü ve mobil toplamında 14 milyon gösterim elde etti.
YouTube Trueview kampanyası ile 2,4 milyon video izleme sayısına ulaştı. Kanaldaki video izlemelerinin %90’ı Trueview kampanyasından geldi. Bu kampanyada ayrıca izleme maliyeti beklentilerinin çok altında gerçekleşti.
Google Arama’da belirlenen anahtar kelimelerde yüksek aranma hacmi ve %17 Tıklama Oranı’na ulaştı.

Formu Doldurun, Biz Size Ulaşalım!
form
ÇAĞRI MERKEZİSİZİ ARAYALIM