Vadi İstanbul

Firma Hakkında Bilgi

İstanbulʼun sembol yapılarından biri olma” hedefiyle Aralık 2012 tarihinde lansmanı yapılan konut projesi Vadistanbul, güçlü ortaklık yapısı ve avantajlı konumu sayesinde kısa bir süre içinde sektörde öne çıkan projelerden biri olmayı başarmış durumda. 1. etap konutlarının yarıdan fazlası satılmış olan proje, inşaat sektörünün öncü markalarından Artaş Grup, Aydınlı Grup ve Keleşoğlu İnşaat ortaklığının imzasını taşıyor.

1 milyon 100 bin metrekarelik alana sahip olan Vadistanbul, Belgrad Ormanlarıʼnın yakınında doğayla iç içe olan özel bir lokasyonda yer alarak teras evler, rezidanslar, ofislerin yanında alışveriş caddeleri, kafeler, oteller, alışveriş merkezlerinin bir arada olduğu modern bir yaşam alanı sunuyor.

İlk etabının Kasım 2014ʼte teslim edilmesi planlanan projenin pazarlama ve iletişim çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor. İnternetteki arama hacimini gördükten sonra reklamlarını buradaki potansiyel kullanıcılara da iletme kararı alan firma, farklı Google AdWords kampanyaları yürütmeye başlamış.

İş Yaklaşımı

Konut sektöründe rekabetin yüksek olması ve günümüzde internet sayesinde bilgiye erişimin kolaylığı nedeniyle müşterilerin farklı konut projelerini çok iyi analiz edip karar verdiklerini belirten Vadistanbul İcra Kurulu Üyesi Alpay Çepni: “Böyle bir ortamda en büyük avantajımız projemizin benzersiz yanlarını öne çıkarmak ve bölgenin özelliklerini göz önüne alarak uygun fiyat politikasıyla pazarda yer almak oldu.” diyor.

Vadistanbulʼun konum, fiyat gibi avantajlı özelliklerinin yanı sıra dijital satış alanında da gayrımenkul sektörüne örnek olmasını hedeflediklerini söyleyen Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Zeynep Fıratoğlu, internetteki potansiyel müşteri kitlelerine ulaşmak ve oluşan ilgiyi satışa dönüştürmek için farklı Google reklam formatlarını kullandıklarını belirtiyor.

Google AdWords Başarı Hikayesi

Ocak 2013ʼte Google AdWords reklamlarını kullanmaya başlayan Vadistanbul, Arama Motoru Pazarlama Ajansı ROIPUBLIC ile birlikte oluşturduğu strateji dahilinde Google Görüntülü Reklam Ağıʼndaki sitelerde ilgi alanına göre hedefleme yaparak bu mecrayı da aktif bir şekilde kullanmaya başlamış.

Bunların yanı sıra yeni YouTube reklamlarını da sürekli kullandıklarını belirten Fıratoğlu, YouTube reklamları sayesinde projelerini ciddi büyüklükte bir kitleye ulaştırmayı başardıklarını söylüyor.

Lansman dönemlerinde kısa sürede fazla sayıda kişiye ulaşmak için Google Görüntülü Reklam Ağıʼnda Blast kampanyası yapan firma, bu yolla yeniliklerini ve mesajlarını hedeflediği kitlelere saatler içerisinde ulaştırma fırsatı bulmuş.

Mobil cihazlara yönelik olarak click-to-call kampanyaları hazırlayan Vadistanbul, bu sayede aylık ortalama 900 aramayı çağrı merkezine ileterek hedef kitlesi ile doğrudan iletişime geçmeyi başarmış.

Sitesini ziyaret eden ancak ilgisini çekemediği kitleyi ise Yeniden Pazarlama ile tekrar kazanmayı hedefleyen Vadistanbul, yurtiçinden olduğu kadar yurtdışından da talep almaya başlamış.

Ev satın almak isteyenlerin doldurdukları form sayısında en karlı trafiği Google reklamları ile elde ettiklerini belirten Zeynep Fıratoğlu, “Google reklamları her işletmenin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bir bütçe kalemi olarak eklenmeli. Ayrıca birlikte çalışılacak ajansın tecrübesi ve bilgi birikimi de başarılı reklam kampanyaları hazırlamakta çok önemli.” diyor.

Sonuç

Projenin tanıtımı için Google AdWords, Google Görüntülü Reklam Ağı, Blast, Yeniden Pazarlama, Mobil Reklamlar ve YouTube gibi pek çok farklı kanalı kullanan Vadistanbul;

Form doldurma maliyetlerinde geleneksel mecralara göre daha avantajlı rakamlar elde etti,
Aylık site trafiğinin %75ʼini Google reklamlarından sağladı.
Reklamları Google Görüntülü Reklam Ağıʼnda 280 milyon kez görüntülendi.
YouTube reklamları ile proje videosu 31 bin kez izlendi.
Mobil reklamlar ile ayda 900 arama çağrı merkezine yönlendirildi.
50ʼden fazla konutun satışını internet yoluyla yaptı.

Formu Doldurun, Biz Size Ulaşalım!
form
ÇAĞRI MERKEZİSİZİ ARAYALIM